fredag den 1. juni 2012

Kom maj du søde....

Du godeste. Hvor blev maj måned af?
I morgen er det den 1. Juni og sommerens første dag ser ikke ud til at blive særlig sommerlig.
Vi skal på sommerfest med mit svenske job og det bliver i lange bukser, varme jakker og halstørklæder :(

I dag var Pappa1 og jeg hos den svenske jordemoder. Maven vokser og bettemanden bokser og sparker så det virkelig kan mærkes.
Blodtrykket er som hos en ung pige 110/60 og selv blodsukkeret var normalt 5,7. (Dog tror jeg at det er noget højere nu, hvor jeg ligger på sofaen og spiser Matador Mix ;)
Vi talte om fødselsforberedelse. Jeg har ikke behov for at gå til noget, men jeg tænker at det ville være godt for fædrene at få noget information. Og hvis det kan lade sig gøre, så vil jeg da gerne med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar