torsdag den 22. marts 2012

Sleeping beauty.

Har sovet non-stop hele natten. Det sker sådan ca et par gange om måneden. Lillemanden har sovet i sin egen seng uden et kny og han sover stadig, mens jeg spiser morgenmad og kæresten er i bad. Hvilken luxus. Og så på en helt almindelig torsdag.
I dag efter arbejde skal vi til gennemscanning sammen med fædrene. Det er lidt sent i uge 22, men det skulle passe med at jeg var i Sverige og de begge kunne være med.
Men jeg er blevet scannet i DK også og alt så fint ud. Så det er mest for fædrenes skyld.

Ellers arbejder vi på højtryk med at få løst problemet vedr. evt. fødsel i Sverige. Jeg bor i DK men arbejder og betaler skat i Sverige. Men alligevel kan de ikke finde ud af, hvorvidt jeg er berettiget til at være i den svenske sygesikringskasse og få hjælp i Sverige under graviditet og fødsel. Skriftligt står der en ting, men mundligt oplyser de noget andet, når man ringer og spørger.
Det er lige før det er bedst at spille dum og så bare føde i Sverige og efterfølgende henvise til deres egne retningslinjer, men det ville være så bittert at få en stor efterregning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar