mandag den 18. juli 2011

2 i én.

Lørdag formiddag mødte jeg igen op på klinikken for at insemineres.
Jeg blev først scannet for at se om jeg havde haft ægløsning, men det viste sig at folliklen var blevet meget større alt for hurtigt - 25/26 mm. Tænk hvis det bare var en vandcyste og ikke en reel ægfollikel?
Efter meget fundering frem og tilbage besluttede jeg mig for at chance den. Igen ud fra overvejelserne om at det ville være dumt ikke at prøve, hvis nu det skulle kunne lykkes.
Jeg tog en ægløsningssprøjte og blev insemineret igen om eftermiddagen.
Men jeg har ikke tænkt mig at gøre mig nogen forhåbninger om dette forsøg.

Jeg konfererede med pappaB inden forsøget og skrev at jeg kunne gøre et forsøg, men det ikke var særligt sandsynligt at det skulle lykkes. Jeg ville have at de skulle være indforståede med de minimale chancer.
Han svarede at der er større chance for at det kan lykkes hvis man forsøger, end hvis man intet gør...
Og det er jo selvfølgelig rigtigt.....

Så nu er det bare at vente 2 uger igen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar