søndag den 3. juli 2011

Blødning.

En uge efter udskrabningen fik jeg pludselig kraftige smerter og begyndte at bløde igen.
Dagen efter blev jeg scannet og der var tydeligt rester af "noget" inde i min livmoder.
Jeg nåede at blive ked af det og tænke at det bare ikke var sandt. Men lægen mente at det lignede blod og koagler og det er åbenbart ikke helt uvanligt efter en kirurgisk abort. Det skulle nok komme ud af sg selv med tiden.

Hun syntes dog at jeg skulle have taget en hCG for en sikkerheds skyld,men jeg stod lige og skulle afsted til Sverige. Så det må vente til på tirsdag. Der kommer fortsat lidt gammelbrunt blod af og til, men det gør heldigvis ikke specielt ondt.

Jeg skal begynde at teste med ægløsningstest, når jeg kommer hjem, for at se om min cyklus er kommet i gang igen. Og såsnart jeg kan identificere en ægløsning, skal vi prøve endnu en insemination. Det skal dog blive senest 20.juli, hvis jeg skal nå at føde inden den ældste skal konfirmeres. Ellers må det vente til september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar