onsdag den 6. juli 2011

Patience patient....

Jeg planlægger og tænker allerede nu vedr. næste insemination.
Det er praktisk taget absolut nødvendigt at det kan ske senest den 20.juli. Vi rejser på 3 ugers ferie d.21. og august og septemer er ikke muligt, da det kommer til at kollidere med min ældste søns konfirmation.

Så jeg tænkte at jeg ville prøve med ægløsningstest 12 dage efter udskrabningen for ligesom at starte et sted.
Den viste bragende positivt og det var ligesom ikke særlig troligt. Så jeg tog en graviditetstest og den var også stadig positiv. (Ægløsningstesten reagerer også positivt på hCG)
Lort.....
Så var der altså stadig hCG nok i blodet til at give udslag på graviditetstesten.
Jeg fik taget en blodprøve og S-hCG var 417. Stort set det samme som den aller første gang, jeg tog en i uge 4 + 4.
Så det kommer nok til at tage lidt tid inden nivauet bliver så lavt at FSH kan begynde at stige.
Og min tålmodighed er lig nul lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar