tirsdag den 27. december 2011

Den umættelige sult.

Jeg frygtede det værste efter juledagene med masser af mad, kager og slik. Men meget ulig mig, har jeg ikke den store trang til sødt for tiden. Og forleden aften smovsede vi i forskellige smager af Ben & Jerry's. Min yndlingsis. Og da jeg havde spist halvdelen af min vanlige portion, kunne jeg ikke mere. Hvad gør man så? Holder en lille pause og spiser så videre.
Det kom jeg til at fortryde. Gik i seng med kvalme og troede et øjeblik, at jeg var nødt til at stå op og kaste op. Men til sidst faldt jeg i søvn.
Men næste dag var jeg stadig dårlig. Tror mit blodsukker var ekstra lavt af at skulle forbrænde alt det sukker i løbet af natten.

Men da jeg kom hjem havde jeg faktisk tabt 200 gram. Og det forstår jeg virkelig ikke.
Jeg føler konstant at jeg har et sort hul i maven. Er sulten kort tid efter at jeg har spist. Til gengæld kan jeg ikke spise ret meget af gangen og det er nok heldigt nok.

I går spiste jeg en burger og pommesfritter kl 13, da vi var på vej hjem fra juleferie. Og kl 16 var jeg drøn sulten igen. Spiste en klementin og trak den til kl 18, hvor vi fik tomatsuppe, grovpasta og groft brød. Aftenen gik med at bage boller og kage til næste dags fødselsdag og da jeg gik i seng kl 22.30 skreg min mave igen af sult. Men jeg valgte at ignorere den. Kl 4 om natten vågnede jeg som sædvanligt og var stadig sulten, men nægtede at stå op og spise.
Kl 7 stod jeg så op og spiste morgenmad. Kl 11.30 fik vi fødselsdagsgæster og spiste boller, kage og drak cacao og kaffe. Kl 16 sad jeg i bilen på vej til lufthavnen og spiste 2 klapsammen og drak 1/2 liter sodavand og nu er kl 18.30 og jeg er mega sulten igen.
Så nu sidder jeg og tygger mig igennem en Burrito i lufthavnen. Og jeg har heldigvis stadig en klapsammen, 2 klementiner og 1/4 honningmelon i rygsækken. Jeg er jo først hjemme efter kl 23 ;)

Jeg forstår ikke Hvordan et foster på størrelse med en oliven kan spise så meget......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar