fredag den 2. december 2011

Søvnløshed og hCG

Jeg er begyndt at vågne hver nat. Oftest blot for at tisse og derefter sove videre, men i nat (som sidste nat) ligger jeg vågen og kan ikke falde i søvn igen.
Jeg er sulten, men NÆGTER at spise om natten. Det har jeg aldrig gjort og det vil jeg bestemt ikke begynde på nu. Hvis jeg havde en BMI på 15 (ja eller bare under 25) så kunne det måske være, men jeg er tyk nok i forvejen..

Hvad gør man så??? Man Googler da hCG og søvnløshed.... Jeg kom ind på en hjemmeside der hedder mens health forum og ser at det bliver diskuteret. Og så er det lige at jeg undrer mig.... Hvorfor i alverden tager MÆND hCG??? Det er inde på en tråd vdr. anabolske steroider, så det er åbenbart noget i den dur... Render der så en masse bodybuildere rundt med graviditetssymptomer??? Skræmmende.........

Anywho.. Jeg fik målt hCG igen i går morges og det var på over 25.000. Så det er jo fantastisk.
Læste at nivauet fordobles hver 31. time indtil 6500 mlU/ml indtil ca uge 8 (og der er jeg ikke engang endnu!) og derefter er det individuelt.

Både Pappa A og Pappa B er selvfølgelig utroligt glade, men også urolige. Som man nu er, når man skal være forældre og meget endnu kan gå galt.

Pappa B er læge, så ham diskuterer jeg biologiske fakta med.
Pappa A er mere følelsesmæssig i sine beskeder. Han skriver at jeg skal passe på mig selv og spise ordentligt :) Han skrev i dag, da jeg fortalte om mine tiltagende symptomer og stigende hCG, at han er ved at bliver overlykkelig igen og skal forsøge at bremse sine følelser. Han følger med i en graviditetsdagbog på nettet og fortalte at den er ca så stor som en ærte.... Hans glæde og entusiasme er smittende.

Jeg håber og ønsker at det kommer til at gå godt denne gang.

Jeg ønsker virkelig at gøre dem forældre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar