mandag den 4. april 2011

40?? Hvem mig???

Jeg bliver 40 om 7 dage, men allerede idag holdt mine kolleger en surprisefest for mig.
Og jeg blev virkelig surprised.
De havde arrangeret lækker mad og gaver til mig og sågar skrevet en sang.

Det var skønt at se dem igen. Jeg har faktisk ikke arbejdet på samme afdeling som dem i 5 år, men vi er 14, der mødes ca en gang i kvartalet til kaffe og en masse snak og latter.

Jeg blev rørt over deres omtanke. Men jeg er en tudemarie. Jeg bliver utroligt nemt rørt til tårer.

Og på den sjove sang, som de havde skrevet, var der et fint klistermærke, hvor der stod 40!
Et underligt tal. Slet ikke et tal, jeg forbinder med mig selv. Og det er ikke fordi jeg er en hysterisk benægtende endnu 39 årig, men fordi det bare er så uvirkeligt.....

Så jeg har bestemt ikke krise over at blive 40, for det er slet ikke gået op for mig endnu at det er mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar