onsdag den 6. april 2011

Hvornår?? Igen - igen...

Jeg har været ved at regne på, hvornår jeg skal føde, hvis det lykkes at blive gravid i første hug til august og det ser ikke godt ud.

Det vil betyde at jeg er højgravid, når min ældste søn skal konfirmeres. Og det bliver ikke ukompliceret.
Dels vil det være synd for min søn, hvis jeg gav mig til at føde lige op til hans konfirmation og dels har jeg bestemt ikke lyst til at stå foran mine X-svigerfamilie med stor mave på.
De er ikke just kendt for at være åbensindede eller storsindede. Og jeg ville hade at sætte min søn i forlegenhed på hans stor dag.

Så efter aftale med fædrene, skal vi lave første forsøg allerede i juni, hvis vi kan få det til at passe. Jeg skal på kursus i udlandet i juni og i værste fald kan vi risikere at det falder sammen med ægløsningen. Men vi får se.

2 kommentarer:

  1. Hvis jeg har spørgsmål til dig, hvordan kan jeg så skrive til dig ?
    Mvh Charlotte

    SvarSlet
  2. Du kan maile til mig på surrogatmamma@live.dk

    SvarSlet