lørdag den 28. juli 2012

Hjemme igen.

Nu er det overstået..

Den 27.07 kl 01.21 blev lillemanden født. Han vejede 3260 g og var 53 cm lang. En perfekt  og smuk lille dreng.

Fødslen gik ikke lige efter planen.
Jeg kom ind på fødegangen d.26. kl 09 om morgenen med vandafgang og begyndende småveer.
Kl. 10.30 fik jeg drop for at sætte gang i veerne. Men der skete bare ikke noget. Jeg havde regelmæssige veer, men ikke stærke nok til at jeg åbnede mig.

Kl. 19 slukkede de for droppet og vi holdt pause i 2 timer, for at give livmoderen en pause. Jeg havde stadig småveer og da droppet blev tilsluttet igen kl 21 gik det hurtigt med at få gode veer igen. Men der skete desværre bare ikke noget. Jeg var blevet 3 cm i løbet af eftermiddagen og kom ikke længere. Men han havde det godt under hele forløbet.

Kl. 0.30 blev det besluttet at det skulle være kejsersnit. Det var en tung beslutning og jeg var dybt ulykkelig. Men vidste godt at det var den rette beslutning.

Min kæreste var med inde ved kejsersnittet og fædrene ventede udenfor. Han blev båret ud til dem med det samme og de har været sammen lige siden.

De rejste hjem til Sverige allerede ved middagstid og rejsen hjem gik godt. Han har opført sig eksemplarisk hele vejen hjem og er nu ved at blive forkælet af hele familien i Sverige.

Jeg er kommet hjem igen og har det godt alt taget i betragtning. Jeg har ondt i operationsarret og er skuffet over at det endte i kejsersnit. Men glad for at han har det godt og at fædrene er lykkelige......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar