torsdag den 26. juli 2012

Nu sker det.....

I dag skal det være.. 

40+1 ifølge den danske scannetermin.
39+4 ifølge inseminationsterminen.

Kom tilbage til DK igår. Min kæreste og fædrene er med. Fædrene er installerede på et hotel/motel og kan bare vente - stakler :)

Min jordemoderveninde undersøgte mig i går aftes og alle de sammentrækninger jeg har haft den seneste uge, har ikke været forgæves.
Min livmodermund er blød og gaber så meget, at hun kunne lave hindeløsning på mig. Så tog jeg 2 Pamol og gik i seng og sov stort set hele natten. 
Aftalen er så at vi skal mødes på fødegangen kl 9 her til morgen, og så vil hun prikke hul på fosterhinderne. Så skal vi bare vente på veer......

Jeg har lidt småveer nu, men intet der skal forhindre mig i at få min morgenmad :) 

Det er så surealistisk at det nu skal have en ende, så det er ikke til at beskrive lige nu.

Jeg lægger lige 2 billeder ind.
Det er begge pralebilleder.

Det ene er det royale babytæppe, som jeg har strikket til dem. Jeg ville gerne give dem en personlig gave med fra mig til ham. iPhonen på tæppet er bare så man kan se størrelsen.



Det andet er det sidste mavebillede. En 41 årig rugemave med ca 32-3400 g baby med tilbehør og ikke et eneste strækmærke!! Vægten her til morgen viser det samme, som den gjorde for 3 uger siden, men han er heldigvis vokset fint, så det er mig, der ikke har taget på.. Og jeg har ellers spist godt! Alt i alt er det blevet til 6,7 kg. 




Hasta la vista baby....
Nu skal jeg ind og føde!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar