fredag den 17. august 2012

God, godere, Moi??

Jeg fik en besked fra min kusine, der bor i udlandet.
Hun havde hørt, hvad jeg havde gjort og det skortede ikke på lovprisninger. Jeg bliver lidt ubehageligt til mode, når folk "lovpriser" og roser mig for det jeg har gjort. Jeg har det ikke godt med at andre kommenterer på mit "rugeri", men det har jeg skrevet om før.
Men hun skrev at jeg var et godt menneske og det fik mig til at tænke.

Jeg ved ikke om jeg er specielt bedre end så mange andre, men jeg tror jeg er modigere end de fleste. Jeg tror at mange ikke gør det, fordi de ikke tør. Fordi de er bange for hvordan de kommer til at reagere og hvordan omgivelserne reagerer. Jeg var ligeglad med hvad omgivelserne syntes, jeg ville bare ikke konfronteres med deres holdninger hele tiden.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar