lørdag den 11. august 2012

På vej tilbage.

Tilbage i DK og snart tilbage til normale tilstande.
Jeg har haft meget ømme bryster og meget mælk, men nu er det på tilbagetog.

Maven er stadig meget øm og jeg tager stadig smertestillende. Men det er egentlig kun nødvendigt fordi jeg ikke kan holde mig i ro. Men nu hvor jeg er tilbage i DK, kan jeg tage den mere med ro.

Jeg mødtes med fædrene og Lillemanden i Stockholm under Priden. Han var så fin og vakker. Og fædrene var glade og tilfredse.
Det var dejligt at se dem igen, men jeg har ingen "moder-følelser" overfor ham. Han er dejlig, men han er jo ikke min og har egentlig aldrig været det.
Men der er mange følelser, der skal falde på plads og det kommer til at tage noget tid. Lige nu er det tankerne om at jeg ikke føler mere for ham, end jeg gør for andre venners småbørn.
På den ene side, så har jeg det ok med at føle det sådan, på den anden side, så får jeg næsten dårlig samvittighed over at jeg føler så lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar