torsdag den 24. marts 2011

Beslutningen

Beslutningen om at blive rugemor er egentlig truffet for flere år siden.
Min bror er gift med en anden mand og da de begyndte at tale om at få børn for 4-5 år siden, tilbød jeg mig som rugemor.Jeg var helt afklaret med at skulle bære en anden mands barn og overlade det efter fødslen. Jeg følte, at jeg havde fået de børn, som jeg ønskede mig.
Men da min bror også ønskede at være biologisk far, var dette ikke en mulighed.
Derudover var jeg på daværende tidspunkt gift med faderen til mine 2 ældste børn og han var ikke med på ideen.

Så jeg skrinlagde ideen, men den har spøgt af og til siden da.

Jeg har efter skilsmissen fundet en kæreste og hun har født et barn, som jeg anser som værende mit, selvom jeg ikke er den primære mor til ham.

Hun støtter mig heldigvis i mit ønske om muligheden for at hjælpe andre og det er også igennem hende og hendes familie at jeg har fundet et par, som ønsker min hjælp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar