fredag den 25. marts 2011

En stor ting i en lille verden.

Jeg bor i en mellemstor provinsby.

Jeg kommer ikke herfra, men bor her kun fordi mine børn er opvoksede her og min eksmand bor her.

Jeg har tænkt meget over hvad mine børn og ikke mindst min eksmand kommer til at sige til alt det her. Men mere derom senere.

En anden ting der fylder meget, er hvordan reaktionerne vil blive på mit arbejde og i lokalsamfundet.

Min første indskydelse er at gemme mig i 9 mdr, så jeg ikke behøver forholde mig til nysgerrige blikke og uheldige kommentarer. For det er bestemt ikke alle, jeg har lyst til at indvie i situationen.
Jeg synes helt enkelt ikke at det rager dem.

Jeg er nået dertil i mit liv, at jeg gør hvad der passer mig, så længe det ikke skader andre. Og der er ingen, der skal bestemme over mig og min krop. Jeg er i forvejen bundet til stedet hér og min eksmand gennem mine børn og det er mere end rigeligt for mig.....

Men det her er min beslutning og udover mig og min kæreste (og de kommende fædre) så er der ingen, der skal blande sig i mit valg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar