mandag den 28. marts 2011

Hemmeligheder.

Det er en stor ting at vælge at blive rugemor.
Så stor at det er svært ikke at dele det med andre.

Jeg har heldigvis min dejlige kæreste, som jeg kan fortælle alt og min bror er også informeret. Han synes selvfølgelig at det er en god ting, det jeg vælger at gøre.

I dag har jeg så også fortalt det til min kollega, som også er en god veninde. Hun sagde rent ud at det kunne hun også sagtens gøre, hvis det skulle være. Så hun forstod mig.
Og det var en lettelse.

Nu har jeg fortalt det til den første person udenfor min familie, og hun var helt indforstået med mit valg.

Jeg ved udemærket at det er en meget selektiv lille skare, der er indviet i min plan, men indtil videre har der kun været positive tilbagemeldinger. Og det er en lettelse..

Men jeg tror at jeg først fortæller det til flere, når og hvis det bliver aktuelt.
Dog overvejer jeg at fortælle det til min mor snart, men det kommer nok til at kræve nogle glas vin først, for begge parter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar