torsdag den 31. marts 2011

Hvornår så?

Det store spørgsmål er så, hvornår vi skal gå i gang med at forsøge.

Der bliver et problem med sommerferien, da jeg befinder mig i udlandet i juli måned sammen med min familie.
Vi kunne godt gå i gang i juni, men det vil betyde at jeg måske er tidligt gravid i juli måned, og min familie kommer nok til at studse over at jeg ikke drikker vin til maden. Og det kan jeg ikke overskue at skulle forklare allerede på det tidspunkt.

Jeg vil vente med at fortælle det til mine forældre til efter uge 12, hvor den første scanning og risikoberegningen for kromosomfejl forhåbentligt er veloverstået.

Så det bliver til august.
Og lykkes det ved første forsøg, så betyder det et barn til maj 2012....

Meget surrealistisk at tænke på....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar