fredag den 17. juni 2011

8 uger = 5 am..

I dag er jeg 8 + 0.

Fosteret er ca 1,6 mm fra hoved til hale og alle organerne er dannede på nuværende tidspunkt.
Det er vildt at tænke på. At hvis der er skader på den lille, så er de allerede sket... Men jeg ved at det ikke er noget, som jeg kan gøre for, hvis det sker.
Jeg lever sundt, spiser vitaminer, fiskeolie, drikker maks en kop kaffe om dagen og får masser af frugt. Der ryger også lidt chokolade og andre lækkerier ned, men det er godt for velværet og dermed også godt samlet set ;)

Jeg motionerer (løber og dyrker yoga) og går generelt en hel del for tiden.
Så den lille burde have de bedste vækstbetingelser.

20% af tiden allerede gået og det synes jeg er meget surealistisk at tænke på. 20%!!!!

Hvis graviditeten varede et døgn, så ville klokken være lige knap 5 om morgenen.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar