torsdag den 16. juni 2011

Torsdagsluxus.

Efter at have kysset kæresten farvel og sendt hende på abejde, afleveret bettemanden i vuggestue, tog jeg ud på en skøn løbetur.
Konditionen er helt klart forbedret, men jeg kan virkelig mærke at jeg er betydeligt tungere, end jeg plejer at være, når jeg motionerer. Jeg løber tungere og mine fødder og knæ begynder at protestere inden mine lunger løber tørre for luft - og det irriterer mig grænseløst...
Men sammenlagt 16 min løb og 25 min gang i rask tempo blev det til i dag. Helt klart en forbedring. Løbeprogrammet er ikke fulgt 100 % men det gør ikke noget. Bare det går fremad - og det gør det.

Bagefter favede jeg hår og tog et langt og dejligt karbad. En luxus jeg kun har mulighed for herovre, da jeg ikke har badekar selv.
Så nu sidder jeg her velduftende, ren og ingen synlige grå hår (så længe det varer) og klokken er kun halv 11.
Nu vil jeg kaste mig over vasketøjet og rengøring, mens jeg føler at energien er i top......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar