torsdag den 2. juni 2011

HCG junkiens tilbagefald..

I går var jeg 5 + 5 og det giver jo 10!

Hvor tiden dog flyver afsted ;-)

Jeg er ved at gå til i nysgerrighed over om graviditeten udvikler sig, som den skal.

Det er endnu for tidligt at se noget liv ved hjælp af ultralyd, så det vil man ikke blive ret meget klogere af. 

Hvad gør man så?

Man får da målt en ny hCG!! 

I går, som var dag 26 efter ægløsningen, var hCG nivauet 9517. 
Jeg har læst at middelværdien 24 dage efter ægløsningen er 2637 og øvre grænse er 10.000.
Så jeg er stadig højt oppe. 

Og det tyder ihvertfald på at det er en intrauterin graviditet. Ellers ville hCG niveauet være betydeligt lavere. 


Om 1½ uge skal jeg til Sverige igen. Jeg har aftalt med Pappa A at han vil bestille en tid til ultralyd, så vi kan se hvordan det ser ud derinde.


Til den tid er jeg 7½ uge henne og der burde man kunne se et lille foster og hjerteaktion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar