søndag den 29. maj 2011

Procentregning.

Matematik har aldrig været min stærke side og derfor synes jeg godt om den lille ticker her på siden.

Den regner ud hvor mange uger og dage, der er gået og hvor mange dage, der er tilbage.

Men nysgerrig har jeg altid været og derfor kunne jeg ikke lade være med at kaste mig ud i et forsøg på procentregning.

Jeg fik regnet mig frem til (efter mange forsøg på den ene og den anden måde) at jeg faktisk har været gravid 13 % af den samlede tid, hvis man altså går skarpt ud fra at graviditeten varer 280 dage.

13 %...... Det er da lidt vildt når man tænker over det i det perspektiv.

Selvom 5 uger egentlig ikke er ret meget, så er 13 % da egentlig pænt.

Jeg bliver ihvertfald glad, hvis jeg får 13 % i rabat på næsten hvad som helst....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar