mandag den 23. maj 2011

Glad far og ømme bryster. (Ikke på samme tid og sted - mind you!)

Blev vækket i morges kl halv 7 af en sms, der tikkede ind.
Den var fra den biologiske far. (Tror jeg vil kalde den biologiske far Pappa A og den ikke biologiske far Pappa B for nemhedens skyld)
Han skrev at han ikke havde sovet ordentligt, siden jeg fortalte at jeg var gravid. Han er heldigvis helt oppe i skyerne af glæde og det begynder lige så langsomt at sive ind, at det rent faktisk er sandt...
Og jeg kan forstå at det føles uvirkeligt for ham. Det føles også uvirkeligt for mig, og det er trods alt mig, der har symptomerne.
Var ude og løbe igår og brysterne føltes ikke helt bekvemme ved situationen.
Det gjorde faktisk ret ondt.
Jeg må finde et sted jeg kan løbe, hvor jeg ikke risikerer at møde andre mennesker, for det ser så åndssvagt ud at løbe med hænderne over brystet.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar