søndag den 8. maj 2011

Mens vi venter.

Sidder og venter i lufthavnen på et forsinket fly til hjemstavnen.
Det bliver sent inden jeg er hjemme og jeg er dødtræt. Det er hårdt at feste til langt ud på natten i min alder.
Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvor træt man er tidligt i graviditeten. Altså ikke nu så tidligt som jeg måske er - men senere. Den altoverskyggende træthed, der føles som en tonstung dyne,der nægter at slippe en om morgenen. Og så varer den bare hele dagen og uanset hvor meget man sover, så er man fortsat træt - utroligt træt.

Men lige nu er det bare at vente. Vente på flyet og vente 11 dage til jeg måske, måske ikke tester positivt.

Mens jeg er på vej til DK, er den kommende biologiske far ligeså. Han skal til sædbanken i morgen og aflevere sæd, som skal fryses ned og bruges til evt fremtidige inseminationer, som kommer til at foregå på en privatklinin og ikke hjemme på sofaen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar