lørdag den 7. maj 2011

Save the last dance....

I går aftes var min kæreste og jeg ude i byen.
Yngste søn blev passet hos mormor & morfar og han tog glad afsted sammen med dem, da de kom og hentede ham.

Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år, men har aldrig været ude og danse sammen. Og det er egentlig udnerligt, da vi begge holder meget af at danse.
Vi har været til fester o.l., men aldrig på diskotek og bare danset vildt..... Så det gjorde vi!

Först var vi ude og spise lækker mad og derefter tog vi på Gay-disco i Stockholm.

Det var en oplevelse. Der var mange fantastiske og forskellige typer. Jeg kunne have tilbragt timer dér, bare med at kigge på folk.

Jeg tror at vi var tæt på at være de ældste til stede, foruden de obligatoriske gamle, patetiske exemplarer, man altid finder på sådanne steder. Men vi var hverken gamle eller patetiske - synes vi ihvertfald ikke selv...
Til gengæld var folk meget selvhøjtidelige, som man nu er, når man er først i 20'erne, usikker på sig selv og ude på scoremarkedet.
De fleste stod nærmest meget forsigtigt og dansede, af frygt for at krølle töjet og ugle håret....
Men det sked vi på...
Vi stormede mængden, hoppede ind midt på dansegulvet og så dansede vi ellers for vild... Mange gloede på os, men andre hoppede faktisk med på vognen og dansede lidt mere begejstrede - og det var sjovt...

Kl halv 3 var vi færdige med at danse og feste og tog en taxa hjem.

Og jeg tænker, tænk hvis det er sidste gang i mange måneder at jeg har været i byen, drukket vin (det evt. befugtede æg og jeg har ikke fælles kredsløb før om 3-4 uger, så ingen skade dér) og danset på den måde...
Det er underligt at tænke på. Men man må sige at jeg forlod festarenaen med ét brag!

Er SÅ glad for at kæresten og jeg fik den aften i byen - lang om længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar