søndag den 15. maj 2011

Ready - set - test.

Jeg har fået fat i 2 billige graviditetstests, som egentlig udløb for 3 år siden, så jeg forventer mig ikke ret meget af dem. Og jeg tror bestemt heller ikke at de indgår i kategorien "særligt følsomme tests",som kan vise en hCG stigning i urinen allerede 6-8 dage efter implantationen.

På trods af dette, eller måske netop derfor, kunne jeg ikke lade være med at teste for sjov i morges.
På pakken står der at den ikke må udsættes for sollys, så ingen udendørs testen - det er i grunden helt ok med mig. Jeg foretrækker at tisse på et toilet.
Opbevares tør..., Jamen min urin er altså våd...
Og mellem 4 og 25 grader.. Skal man vente til urinen er "kølet ned"??
Og sidst men ikke mindst - Kun til udvortes brug! ??!! Jamen hvad ellers?? Er der nogen, der kunne finde på at stikke den ind nogen steder?? (Måske nogen der tog det med ingen sollys MEGET bogstaveligt???!!)

Ikke overraskende var den bragende negativ. Jeg blev hverken ked af det eller glad, idet jeg ikke havde forventet at den ville vise noget, som jeg kunne bruge til noget.
Jeg synes bare at det er sjovt at tisse på en pind ;-)

Men da jeg sad og ventede på at testen skulle suge urinen op og farvestoffet fordele sig, slog det mig, hvor mange kvinder der måske i selvsamme øjeblik rundt omkring på jorden, sad med krydsede fingre og lukkede øjne og håbede på et positivt udslag. Nogle bad sikkert også for et negativt, men hvor mange skæbner er det ikke, der ændrer sig med et slag pga af en ekstra streg eller ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar