tirsdag den 10. maj 2011

Hvilke tegn?

Jeg har altid undret mig over kvinder, som påstår at de mærker at de er gravide, nærmest inden ægget har sat sig fast i livmoderen.
Jeg prøver at mærke efter om jeg mærker noget.
Men jeg ved ikke......

Jeg er træt.. Meget træt.
Faldt i søvn på sofaen i går aftes og sov ½ time, stod op. børstede tænder og gik så i seng igen og sov i 9 timer uden afbrydelser.

Her i eftermiddags faldt jeg så i søvn på sofaen igen i et kvarters tid.. Og det ligner ikke mig, men det kan også være ovenpå en meget aktiv uge/weekend hos kæresten.

Derudover har jeg haft lidt "mittelsmertzen" ligesom når jeg har ægløsning og det er da for sent at have den følelse og for tidligt at have mens-trækninger.
Men måske er mit underliv ikke mere aktivt end det plejer, det er bare mig, der mærker ekstra meget efter...

Nå ja - og så har jeg skaffet graviditetstests... 
De ligger og venter på at blive tisset på om lidt over en uges tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar