fredag den 20. maj 2011

Officiel testdag.....

I dag er det den officielle testdag.
I dag er dagen, hvor jeg havde fået min menstruation, hvis det ikke lige var fordi at jeg er gravid....

Så i anledningen af den officielle testdag (og store bededag) var jeg jo selvfølgelig nødt til at teste - igen.
Problemet er bare at jeg var så utroligt tørstig i går aftes, at jeg havde drukket 2 glas vand umiddelbart inden jeg gik i seng.

Så da jeg stod op i morges tissede jeg nok en hel liter og hCG'en var derfor ikke specielt koncentreret.
Så testen viste ingenting de første 3 min.
Men jeg var ikke bekymret.
Min morgenkvalme fortalte mig ganske tydeligt at jeg bestemt har en ikke ubetydelig mängde hCG i blodet.
Og efter 5 min var testen også lige så tydelig som dagen før. Og faktisk lige en tand kraftigere.  

Men hvor er det dog forståeligt at mange bliver forvirrede og bekymrede, når der kan være så stor visuel forskel på testene fra dag til dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar