søndag den 22. maj 2011

Øl og fest...

Fredag aften havde vi besøg af K's bror. Det var rigtig hyggeligt.
Solen havde skinnet hele dagen og vi besluttede os for at grille. Men pga at bettemanden først skulle puttes, blev det lidt sent inden vi kunne spise og det var blevet ganske køligt. For ikke at sige pissekoldt...

Men vi nægtede at overgive os.

Vi pakkede os ind i tæpper og spiste vores mad, der blev kold hurtigere end vi kunne nå at tygge..
Men så er det jo godt at man kan hygge sig med en masse øl....
Nånej... Det kunne jeg jo ikke...

Vi havde købt alkoholfri øl til mig.. Det lignede øl. Det lugtede som øl. Det smagte som øl, men det virkede ikke som øl..

Og i går aftes var vi til en rigtig fest. Vi skulle selv medbringe noget at drikke og sætte det på et fælles drinksbord. Tror nok jeg fik lov til at have min alkoholfri øl for mig selv....
Jeg har ikke noget imod ikke at drikke alkohol, det er mere det at omgivelserne bliver mere og mere fjollede at høre på efterhånden som aftenen skrider frem.. Og til sidst gider man bare ikke høre på mere.
Jeg blev træt og rastløs og længtes bare efter at komme hjem og i seng. Ganske kedelig, ja men til gengæld er jeg gravid ;-) Testen er bragende positiv idag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar