torsdag den 19. maj 2011

Og igen....

Positive graviditetstests.

Det er en trend blandt fertilitetsbloggere at lægge en masse billeder ud af tests, har jeg set. Og jeg vil bestemt ikke være "utrendy", så her kommer mit billede.

Testen til venstre viser den svagt positive test fra igår. Man kan lige ane en streg ud for T, som er testfeltet. 
Testen til højre er testen fra i morges. Den er tydeligvis lidt kraftigere end den foregående. Jeg ved godt at det kommer meget an på koncentrationen af hCG i urinen, hvor kraftigt den reagerer, men jeg vælger at tolke det som at hCG stiger....

Jeg kontaktede de kommende fædre igår og fortalte om de foreløbige testresultater. Og selv om det er ganske tidligt, er der ingen grund til ikke at tro på at det ikke skal lykkes. 
Jeg ved godt at mange graviditeter går til grunde, men da det aldrig er sket for mig før, har jeg svært ved at gå og være ængstelig for at det skal ske. Og sker det, så sker det. 
Men jeg tager ikke sorgerne på forskud...

Mit motto er "It ain't over til the fat lady sings..." og jeg kan ikke høre hende endnu ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar