torsdag den 5. maj 2011

Og nu???

CD 16 og fertilitetsmonitoren viser at nu er der ægløsning...

Jeg er slemt stolt over at jeg kender min krop så godt, at jeg allerede havde forudset at det ville ske på denne dag.
Så nu er det bare at håbe, at sædcellerne ligger på lur derinde og venter på at ægget drejer rundt om hjørnet og hopper på det..

Det er en underlig følelse at tænke sig, at det måske sker præcis i dette øjeblik....
Men højst sandsynligt sker det ikke.
Statistisk set lykkes det ikke endnu, men det sker dog en gang imellem at det lykkes i første forsøg.
Mine 2 andre graviditeter er blevet til i første forsøg, men det er også 13 år siden sidst jeg blev gravid, så jeg må hellere tænke realistisk.
Men man kan selvf. altid håbe - og det er jo lige netop det man skal i denne situation.

Så nu skal der bare gå 14 dage og så må vi vente og se om der kommer en blå streg på en graviditetstest. (åh shit... Sådan en skal jeg da også lige ud og investere i...)

Indtil da fortsætter jeg med mit løbeprogram, spiser sundt og tager mine vitaminer....

Og for en sikkerhedsskyld har jeg købt flere Clearblue Ovulation tests til min Fertility Monitor på nettet idag.
Men ved jo aldrig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar