torsdag den 5. maj 2011

Ready - set - go!

I går på CD 15, steg måleren på fertilitetsmonitoren. Den viste at nu intraf østrogenstigningen, der ligger forud for LH stigningen.

Eftersom jeg nu er i Sverige og i forvejen havde aftalt at mødes med begge de kommende fædre, kontaktede jeg dem og sagde at jeg rent faktisk havde ægløsning ganske snart, hvis de var interesserede i allerede at gøre et forsøg. Altså en hjemmeinsemination.
Det føltes så dumt at misse denne mulighed for at gøre et forsøg, når timingen nu var så perfekt.

Det ville de heldigvis meget gerne, så efter at have talt sammen i 2 timer om deres og mine forventninger og meget, meget andet, gik den kommende biologiske far ind i et andet rum en stund - og kom efterfölgende tilbage med en sædprøve.

Jeg havde helt ondt af ham, for han var tydeligvis meget beklemt ved situationen, men han ønsker sig så brændende dette barn, så han er villig til næsten alt.
Men vi kunne heldigvis grine af det absurde i situationen og da de var gået, blev jeg så insemineret. (Eller dvs at jeg inseminerede mig selv mens min kæreste puttede vores yngste søn).
Det var så tilgengæld meget absurdt for mig at ligge på den nyindkøbte IKEA sofa med en "fremmed" mands sæd inde i mig......
Min kæreste støttede mig og tvang mig til at ligge med en pude under rumpen i en hel time!
Det var ikke lige det, vi havde forestillet os, da vi valgte sofamodel efter komfort og farvekoordinerede puder...

1 kommentar: