tirsdag den 7. juni 2011

Fornuften sejrer.

Jeg er i den heldige situation, at jeg har en veninde, der scanner gravide. (Alle gravide burde have en sådan veninde).
Jeg har fortalt hende om mit foretagende og hun støtter op omkring det. Så da jeg sagde til hende at jeg troede ikke på det, (især fordi min hCG ikke er steget som ventet, men kun fordoblet over 5 dage istedet for 2) sagde hun at hun da godt ville scanne mig.
I starten kunne vi ikke se noget, da jeg har en stor og bagoverbøjet livmor, men til sidst lykkedes det utroligt nok at se en lille klump på 2,4 mm med tydelig hjerteaktion! Et levende embryo.

Og her er den så.
Ikke så stor, men Pappa A er heller ikke særlig høj.... :-)

1 kommentar:

  1. tak for kommentar på min blog. jeg vil fölge spændt med i dit meget interessante "projekt".
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet