mandag den 13. juni 2011

Ligamentsmerter, vægt og savn.

Smerter er normalt sjældent forbundet med noget positivt, men de jag og stik, der kommer som små hilsner nede fra indersiden af bækkenet, er meget positive. Det er vokseværk. Tegn på at der er liv og vækst i min livmoder.

Jeg husker ikke at jeg har mærket særlig meget til dem i de andre graviditeter, men dels er det så længe siden at jeg ikke husker ret meget generelt og dels er det mere almindeligt og tydeligt, jo oftere man har været gravid.

Jeg var på vægten her til morgen og jeg har allerede taget 1½ kg på. Mit mål er at tage maks 10 kg på. Dvs. at jeg har taget 15 % på (sorry, men jeg laver procentregning sammen med drengene og det er faktisk god hjernegymnastik) og eftersom 18,5 % af tiden er gået, er det vist god vægtøkonomi ;-) Men så heldig tror jeg nok desværre ikke jeg kan fortsætte med at være.
Så nu er yoga-dvd'en fundet frem og søn nr 2 og jeg skal ud og løbe en tur i skoven....

I eftermiddag rejser jeg til Sverige. Over til min elskede og vores yngste søn. Det er 3 uger siden sidst og det er alt for længe......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar